STEFAN ILIĆ, NOVI ZLATNI ORLIĆ U ZVEZDI

Written by: Nikola Krunić




Crvena zvezda nastavlja praksu vrbovanja zlatnih orlića u svoje redove. Naredni koji je sleteo u Ljutice Bogdana je Stefan Ilić, doskorašnji napadač subotičkog Spartaka i član "zlatnih Novozelanđana", koji su se pre godinu dana pod komandom Veljka Paunovića okitili titulom svetskog prvaka. Angažovanjem 21 -ogodišnjeg napadača, obezbeđeno je alternativno rešenje za Uga Vijeiru, čija se forma kreće silaznom putanjom, kao niz tobogan. Mladi Kragujevčanin će naredne tri godine nositi crveno - beli dres sa brojem 95.


Novo pojačanje, predstavio je kao po običaju Blažo Raosavljević: "Razvojni put Ilić je imao kao i Milošević, kog smo angažovali ovog leta. Jedan je od najperspektivnijih napadača u Srbiji, velike nade polažemo u Stefana, i nadamo se da će ispuniti očekivanja. Da li će biti licenciran za meč sa Ludogorecom, ne znam, to je pitanje za trenera Božovića. Što se tiče mogućeg angažovanja Mitrovića, situacija se zakomplikovala, znate i sami šta se dešava u Turskoj, tako da verujte, da ni mi ne znamo kako će se završiti", istakao je Raosavljević.

Novinarima se potom obratio i perspektivni napadač: "Čast mi je što sam došao u najtrofejniji klub u Srbiji. Vrlo rado sam prihvatio poziv Zvezde i daću sve od sebe da se nametnem treneru. Mlad sam igrač, volim konkurenciju i čast mi je što ću biti u prilici da učim od iskusnijih igrača na mojoj poziciji. Svakom igraču znači da u novom timu sretne stare saigrače pa i meni. Znam vrlo dobro Plavšića i Miloševića i drago mi je što ću ponovo deliti svlačionicu sa njima. Broj 95, koji sam zadužio, simbolično predstavlja moje godište a i drag mi je zbog bivšeg kapitena Zvezde, Rajkovića, koji je moj dobar prijatelj", rekao je Ilić.

Photo by: FMK Sport 

Коментари