ZLATNI ORLIĆ SLETEO U CRVENO - BELO GNEZDO

Written by: Nikola Krunić




Uprava crveno - belih rešila je da zavrne rukave u letnjem prelaznom roku. Danas je u Medija centru predstavljeno i peto ovosezonsko pojačanje. U pitanju je Andrija Luković, doskorašnji vezista PSV -a, i "zlatni Litvanac" koji se obavezao na trogodišnju vernost, zaduživši dres sa brojem 31. Reč je o svestranom igraču sredine terena, koji može da igra na krilnim pozicijama, ali i kao ofanzivni vezni.


Momka rođenog 1994. godine, predstavio je Blažo Raosavljević: " Andrija je fudbalsku karijeru počeo u Crvenoj zvezdi. Nakon toga, prelazi u Rad a zatim u PSV. Svestrani je vezni igrač koji može da igra na više pozicija. Takođe, član je zlatne generacije orlića, koji su osvojili Evropsko prvenstvo u Litvaniji 2013. godine", istakao je Raosavljević, koji se potom osvrnuo na pitanje vezano za igrački kadar i spisak putnika za Sloveniju: "Biće još dolazaka, zasada čekamo da se oni sprovedu. Neće svi igrači putovati u Sloveniju, spisak će se skratiti, ali o tome ćemo naknadno", rekao je sportsi direktor crveno - belih. 


Utiske je zatim izneo i novi član crveno - belih: "Zahvaljujem se upravi koja mi je omogućila da bude deo velikog kluba. Veoma sam srećan što sam postao član crveno - belih. Najviše mi odgovara da igram iza napadača, ali u reprezentaciji sam igrao na krilu, tako da mi je svejdno na kojoj poziciji ću igrati. Odradio sam prvi trening, pričao sam sa trenerom Božovićem i u narednom periodu će mi odrediti poziciju na kojoj ću igrati. Znam koje su ambicije kluba, i kada sam dolazio u Zvezdu nisam gledao takmičenje u kom će ovaj klub igrati, svestan sam težine zvezdinog dresa i kao beogradsko dete, znam koliki je ovo klub i velika mi je čast što ću nositi njegov dres, bez obzira na uspeh u Evropi", zaključio je Luković.

Photo by: FMK sport

Коментари