VUČIĆEVIĆ ZALOG ZA BUDUĆNOST

Written by: Nikola Krunić




Najbolji strelac omladinske lige Srbije i doskorašnji napadač Čukaričkog, Vanja Vučićević, novi je član Crvene zvezde. Jedan od najtalentovanijih srpskih napadača i sin nekadašnjeg fudbalera Partizana, Nebojše Vučićevića odbio je da potpiše profesionalni ugovor sa brđanima, zaduživši zvezdinu opremu naredne četiri godine. Momak rođen 1998. godine, naći će se na spisku putnika za Terme Čatež. Zajedno sa talentovanim Dejanom Joveljićem, činiće zvezdin napadački tandem za budućnost. Pored Vučićevića, do kraja nedelje se očekuje da na adresu Ljutice Bogdana stignu Džon Ruiz i Gelor Kanga.


Mladog napadača, predstavila je legenda crveno - belih, Vladimir Petrović Pižon: "Drago mi je da će Vanja potpisati ugovor sa našim klubom. Vidite da Beograd može da da dobre igrače. Čuo sam od mnogih ljudi sve najbolje o njemu, a na njemu je da to potvrdi. Nadam se da će u dresu Crvene zvezde pokazati koliko vredi", istakao je Pižon.

Utiske o novoj sredini, izneo je i Vučićević: "Presrećan sam što sam došao u veliki klub, nisam želeo da žurim u inostranstvo. Daću sve od sebe da se dokažem treneru i pretpostavljenima. Konkurencija je velika, radi se o veoma iskusnim igračima, sa dosta evropskih utakmica u nogama i na meni je da se nosim s takvom konkurencijom. Mlad sam igrač, na meni je da dajem svoj maksimum, pa kako trener odluči. Upoznao sam Božovića na treninzima, čuo sam od drugara da izuzetno ceni mlade igrače, a rezultati koje je on postigao najbolje govore o njemu", zaključio je sin legendarnog Ušketa Vučićevića. 

Photo by: FMK sport


Коментари