MIČEL POJAČAO ZADNJU LINIJU SRPSKOG ŠAMPIONA

Written by: Nikola Krunić




Osveženje redova Crvene zvezde i kompletiranje rostera za evropske mečeve, uveliko je počelo. Posle Stefana Miloševića, na travu stadiona Rajko Mitić zakoračiće sledeće sezone i Adam Mičel, Novozelanđanin sa hrvatskim pasošem. Reč je o štoperu mlade reprezentacije Novog Zelanda, rođenom 1996. godine, čija je vrednost prema transfermarktu procenjena na 220. 000 evra. Mladi defanzivac je na probi u Crvenoj zvezdi zadovoljio čelnike ovog kluba, tako da će od leta konkurisati za mesto u zadnjoj liniji Božovičeve ekipe. Dovođenjem Mičela, koji je zadužio dres sa brojem 16, izvršena je transfuzija sveže krvi u vene srpskog šampiona.


Novozelanđanina je predstavio sportski direktor Zvezde, Blažo Raosavljević:
"Radi se o igraču koji je celu karijeru proveo na Novom Zelandu. Mladi je reprezentativac ove države, prošao je sve mlađe selekcije, i njihova je velika nada, a i mi se nadamo da će se pokazati i da će prosperirati u našem klubu. Bio je na probi mesec dana i posle svega što smo videli, konstatovali smo da je zadovoljio kriterijume našeg kluba. Tehnički je dobro potkovan, izuzetno je brz a što se tiče ostalog, dao bih reč Adamu", u dahu je izgovorio Raosavljević, koji se takođe osvrnuo na pitanje novinara o pojačanjima: "Sledeće nedelje ćemo se ponovo družiti, jer ovo nije kraj dovođenju igrača. Radimo na dovođenju napadača. Ciljamo da to bude domaći igrač, ali nije isključena opcija dovođenja stranca na tu poziciju", istakao je sportski direktor crveno - belih.

Zatim je pripadnicima "sedme sile" prve utiske o novoj sredini izneo i Mičel: "Ovde sam već mesec dana, lepo sam dočekan od stručnog štaba i igrača. Zahvalan sam treneru što mi je dao priliku da se nametnem i dokazujem, i privilegovan sam što sam član evropskog prvaka. Takođe, Crvenoj zvezdi me je preporučio moj amigo Ciga Rakčević", rekao je Mičel, koji je podsetio da ima hrvatske korene: "Moja majka je iz Hrvatske, u procesu sam dobijanja pasoša, tako da se neću tretirati kao strani igrač u Superligi", konstatovao je Mičel, koji se srpskom šampionu obavezao na jednogodišnju vernost.





Коментари