FIBEL IMENOVAN ZA KOMANDANTA ZVEZDINE ODBRANE

Written by: Nikola Krunić




Narudžbina Miodraga Božovića glasila je nakon završetka uspešne sezone: Štoper, dupla porcija. Nakon Adama Mičela, angažovan je i 30 - ogodišnji Francuz Tomas Fibel. Dolaskom doskorašnjeg prvotimca Mordovije, crveno - beli su remontovali defanzivne redove pred evropske izazove koji predstoje za oko mesec dana. Iskusni francuski internacionalac u redove kluba iz Ljutice Bogdana stigao je na preporuku zvezdinih prvotimaca, takođe bivših članova ruskog prvoligaša, Donalda i Le Le Taleka. Novi član crveno - belih stigao je u redove srpskog šampiona bez obeštećenja i u naredne dve sezone nosiće zvezdin dres sa brojem 97.

Kao što uvek biva, uvodnu reč u predstavljanju igrača imao je Blažo Raosavljević: "Francuski defanzivac, drugi francuski igrač u istoriji Zvezde posle Le Taleka, ponikao u akademiji Lensa,  fizički jako spreman, igrao je tri godine u Rusiji dok je trener bio Božović, koji ima dobre informacije o njemu. Da ne mislimo da on ne pravi prevagu  za evropske utakmice ne bismo ga dovodili", jasan je bio sportski direktor Zvezde, koji se potom osvrnuo na spekulacije o navodnom transferu Vijeire u Olimpik iz Marseja: "Što se tiče Vijeire, on je igrač Crvene zvezde i ono što je napisano, nema nikakve veze sa našim klubom", jasan je bio Raosavljević.

Zatim je prve utske o novom klubu izneo Tomas Fibel: "Zahvaljujem se svima koji su me lepo primili, treneru i kolegama. Ambicije kluba su mnogo velike što se tiče Evrope, to mi godi, i to me je navelo da dođem u Crvenu zvezdu. Želja mi je da pokažem sve što znam i da opravdam svoj dolazak. U Beogradu sam već bio kao član Mordovije, zajedno sa Donaldom i Le Talekom. Oni su mi i preporučili da dođem u Zvezdu, pomažu mi da se prilagodim novoj sredini i mislim da ću se bolje provesti u Beogradu nego u Rusiji Što se tiče srpskih igrača, sa nekima sam imao priliku da sarađujem dok sam igrao u Belgiji, a najbolje pamtim Milana Jovanovića dok sam igrao u Standardu", rekao je Fibel.


Photo by:  Mondo, J. Terzić

Коментари