Luković: Želimo da uživamo u fudbalu!

Written by: Zorica Ristić


Veče pred 71. rođendan kluba iz Ljutice Bogdana, orgnizovano je druženje sa kapitenom crveno - belih, Aleksandrom Lukovićem i golmanom Damirom Kahrimanom. Kapiten Luković govorio je o narednoj utakmici, atmosferi u timu, pobedničkom nizu, kao i o mini pripremama koje slede za vreme reptezentativne pauze.


"Dobro mi je došla ova pauza da zalečim neke sitne probleme koje sam imao. Ekipa spremno dočekuje Jagodinu i nadam se novoj pobedi. Mi se nećemo zaustaviti, cilj nam je da dobijemo svaku utakmicu i sama činjenica da nosimo dres Zvezde nas obavezuje na to, tako da očekujem da nastavimo u ovom ritmu u kojem smo da sada bili. Želimo da uživamo u fudbalu. Ima još da se igra, ali mislim da smo posle pobede u derbiju dosta bliži tituli. Ipak, treba da budemo oprezni i ne želim da se ekipa opušta i tek kad matematički budemo prvi, onda možemo da slavimo, ali u ovom trenutku ne znam šta bi moglo da se desi da mi ispustimo ovu prednost koju imamo", rekao je kapiten Luković koji je prokomentarisao i mini pripreme koje slede za vreme reprezentativne pauze u Bijeljini, rodnom kraju Zvezdinih dečaka Mihaila Ristića i Luke Jovića. 



"Prvi  put ću biti u Bijeljini, ali sam čuo sve najlepše o Etno selu Stanišići od momaka koji su bili tamo. Dobro će nam doći ta pauza koju ćemo iskoristiti na pravi način kao i kada smo bili u Sloveniji i na Zlatiboru. U timu vlada odlična atmosfera, jer mi spajamo lepo i korisno. Radićemo ozbiljno da se pripremimo za naredne utakmice i biće to plus za sve nas", rekao je Luković koji će sa ekipom boraviti u Bijeljini u periodiu od 24. marta do 3. aprila. 


Photo by: Sportpub photo

Коментари