Marakana i delije oduševili Zvezdine debitante!

Written by: Zorica Ristić


Nakon zimske pauze, Zvezda je uložila veliki napor da sruši Lučane i zabeleži dvadesetu pobedu, a u prvoj utakmici drugog dela sezone, debitovala su i dva nova pojačanja crveno - belih, Damien le Talek i David Babunski.


"Utisci su zaista sjajni. Postigao sam i gol, ali za mene je najvažnija naša pobeda. Ekipa nije igrala dva meseca, ja čak nisam igrao i tri, stoga smatram da utakmica i nije bila toliko loša, ali verujem da ćemo biti bolji u sledećoj utakmici", rekao je Le Talek, a zatim se osvrnuo i na atmosferu na Marakani.

"Atmosfera je fantastična. Iako stadion nije bio pun, ovo je za mene zaista nešto veliko nakon Rusije, lep stadion, sjajni navijači, sve je zaista fenomenalno", dodao je Francuz.

"Iako se još uvek nisam dovoljno uklopio i za mene je sve još teško na početku, verujem da ću biti spremniji za naredne utakmice. Po onome što sam čuo, očekuje nas veliki derbi sledeće nedelje. Nikad nisam igrao derbi, tako da ne znam šta da očekujem, ali videćemo seledeće nedelje sve na terenu. Svakako da ćemo dati sve od sebe da pobedimo", završio je strelac prvog gola na utakmici protiv Lučana.


Bivši vezista Barselone, zaigrao je u crveno - belom dresu tek u drugom poluvremenu, ali su navijači gromkim plauzom pozdravili sjajne poteze mladog Makedonca.

"Veoma sam srećan što sam debitovao u prvoj utakmici. Imao sam veliku želju da obučem crveno - beli dres. Utakmica je bila teška, kao što smo svi videli, ali pokušali smo do kraja da igramo kao što znamo i postigli smo ta dva gola koja su bila dovoljna za pobedu", rekao je David Babunski koji je, kao i saigrač Le Talek, oduševljen navijačima i atmosferom.


"Ovo je nešto zaista predivno. Nikad nisam video ovakvo nešto. Istina je i da imam odlične saigrače, drugare sa kojima želim da pružim što bolje utakmkice i da tako vratimo našim navijačima za svu podršku koju nam pružaju", oduševljen je Babunski.



Pored izuzetne atmosfere na stadionu, mladi vezista je vidno zadovoljan i načinomna koji su ga saigrači prihvatili

"Odlično sam se uklopio u tim. Svi su mi pomogli da se veoma dobro i brzo uklopim u novi tim. Sa svima se odlično slažem. Sledeće sedmice me očekuje moj prvi derbi. Znam da je to utakmica od velike važnosti, ali mi imamo poverenje naših navijača i idemo na pobedu", optimističan je mladi Makedonac.

Photo by: Milica Lazarov
Zvnična prezentacija FK Crvena zvezda



Коментари