DA SILVA POJAČAO ZADNJU LINIJU ZVEZDE

Written by: Nikola Krunić



Dovođenjem brazilskog štopera Edsona Da Silve, klub iz Ljutice Bogdana stavio je tačku na zimski prelazni rok. Stamenog defanzivca, koji je potpisao dvogodišnji ugovor sa crveno - belima i zadižio dres sa brojem 5, predstavio je Stefan Pantović, poslovni direktor Crvene zvezde, umesto sportskog direktora Blaže Raosavljevića koji je zajedno sa ekipom otputovao za Kipar.


Što se tiče najnovijeg pojačanja našeg najtrofejnijeg kluba, reč je o levonogom štoperu rođenom 1986. godine kome je ovo prvi angažman van južnoameričkog tla. Tokom svoje karijere, branio je boje Botafoga, Fortaleze i Sao Paola, za koji je upisao 110 nastupa. Kada je u pitanju stil igre, Da Silvu odlikuje izrazita snaga i odlična skok igra koja ukazuje na to da se radi o veoma spretnom i snalažljivom igraču kada su u pitanju prekidi. Brazilac će već sutra napusiti Beograd i pridružiti se ekipi na Kipru.

Da Silva je istakao da je veoma zadovoljan dolaskom u Crvenu zvezdu: "Prvi put sam u Beogradu i utisci su jako dobri. Svi su ljubazni prema meni i izuzetno mi je zadovoljstvo što sam ovde. Svestan sam odgovornosti koju sam dobio dolaskom u Zvezdu. Odavno sam imao želju da zaigram u nekom evropskom klubu. Upoznat sam sa nivoom evropskog fudbala, te mislim da sam za to sposoban. Trudiću se da ispunim očekivanja navijača i nadam se da ćemo se plasirati u neko od evropskih takmičenja. Imao sam sliku o tome koliko je Zvezda veliki klub i zbog toga mi je pripala velika čast što sam ovde. Nadam se da ću doprineti osvajanju trofeja", istakao je Da Silva, koji je dodao da je tokom karijere imao priliku da igra protiv mnogih poznatih igrača: "Najbolji igrač sa kojim sam igrao je Kaka, o kome imam odlično mišljenje, i dan danas smo u kontaktu. Nije lako oceniti koji je najbolji napadač protiv kog sam igrao, jer su kriterijumi raznoliki, ali siguran sam da me i ovde čeka ozbiljan posao po tom pitanju", jasan je bio Brazilac.

On je takođe istakao da će imati dragocenu pomoć kada je u pitanju uklapanje u novu sredinu od Vijeire i Ibanjeza, koji govore njegov jezik: "Komunikacija među igračima je jako važna i ona je ključni faktor koji stvara tim. Drago mi je što ima igrača koji govore moj jezik, pogotovo u ovom početnom periodu kada mi je neophodna pomoć zbog adaptacije. Očekujem dobru komunikaciju sa svim igračima", rekao je Da Silva, koji će tokom boravka u našoj prestonici imati podršku svoje porodice: "Porodica mi je sve na svetu. Oženjen sam, imam šestogodišnjeg sina, a supruga mi je u petom mesecu trudnoće. Kada se vratimo sa priprema, očekujem da će mi se porodica pridružiti u Beogradu. Oni su moja najveća podrška"

Brazilski internacionalac je takođe upitan za legendu Zvezde i brazilskog fudbala Dejana Petkovića Ramba: "Nikada nisam upoznao Pećija (Petković, prim. aut.), niti sam igrao protiv njega, ali mi je velika čast što sam došao u Zvezdu zbog njega. On je legenda brazilskog fudbala!", završila je zvezdina "petica".

Photo by: Zvanični portal FK Crvena zvezda

Коментари