PREDSTAVLJENA NOVA POJAČANJA ZVEZDE: LE TALEK I BABUNSKI

Written by: Nikola Krunić



Danas su u Medija centru stadiona "Rajko Mitić" predstavljena novopridošla pojačanja aktuelnog lidera Superlige. U pitanju su internacionalci Makedonac David Babunski (21), koji je zadužio dres sa brojem 18 i Francuz Dominik Le Talek (25), koji je zadužio "četvorku". Obojica su igrači sredine terena i obavezali su se na dvoipogodišnju vernost klubu iz Ljutice Bogdana.


Nove igrače Crvene zvezde predstavio je novinarima sportski direktor Blažo Raosavljević istakavši da je Babunski došao u Zvezdu na svoju veliku želju iz Barselone "B" u kojoj je proveo osam godina. Što se Le Taleka tiče, Raosavljević je naglasio da je Francuz bio velika želja našeg najtrofejnijeg kluba, te je iskoristio priliku da se zahvali FK Mordoviji i menadžeru koji je uložio veliki trud kako bi se dolazak francuskog internacionalca realizovao. Sportski direktor Zvezde je napomenuo da dolascima i odlascima nije kraj, ali je ostao tajnovit kada su detalji u pitanju. 

Le Talek je u svom prvom obraćanju javnosti istakao da je veoma srećan što je član Zvezde: "Srećan sam što sam ovde. Zvezda je veliki klub, što sam osetio već po dolasku u Beograd. Mičel (Donald, prim. aut.) mi je rekao samo lepe stvari o klubu koji ima odličan tim, čiji je cilj igranje u Evropi sledeće sezone. Mogu da igram na bilo kojoj poziciji, ali trenutno igram defanzivnog veznog. Šta god da trener traži od mene, odgovoriću zahtevima. Igrao sam protiv ekipa koje je vodio Božović, tako da mi je poznat a Donald je za njega imao samo reči hvale", istakao je doskorašnji vezista Mordovije.


Babunski kao i Le Talek, nije krio oduševljenje dolaskom u redove Zvezde: "Drago mi je da je veliki klub poput Crvene zvezde pokazao interesovanje za mene. Nema sumnje da se radi o najuspešnijem klubu na Balkanu, o čemu mi je pričao i otac, inače bivši igrač skopskog Vardara. Znam da u Srbiji nastupaju kvalitetni i talentovani mladi igrači koji su postali prvaci Evrope i sveta. Što se navijača tiče, čuo sam sve najbolje o njima. Gledao sam klipove na internetu na kojima je prikazana sjajna atmosfera koju prave i nadam se da će me uputiti i naučiti šta znači biti deo ovog kluba. Trudiću se da opravdam poverenje stručnog štaba i daću sve od sebe da obradujem zvezdaše, te da zajedno slavimo titulu i ulazak u Ligu Šampiona", zaključio je mladi Makedonac.

Photo by: Zvanični portal FK Crvena zvezda






Коментари