FUDBALERI ZVEZDE OTPUTOVALI NA PRIPREME U SLOVENIJU

Written by: Nikola Krunić




Crveno - bela ekspedicija krenula je put Kopra kako bi odradila prvu fazu priprema koja će trajati do 28. januara. Na spisku putnika za Sloveniju nalaze se 34 igrača. Zanimljivo je da se u autobus za Sloveniju nisu ukrcali najbolji strelac tima Ugo Vijeira i zvezdin kormilar Miodrag Božović. Oni će na slovenačko primorje stići u privatnoj režiji.


Na izvršenje slovenačke misije krenuli su: Kahriman, Trkulja, Vićić, Supić, Manojlović, Petković, Luković, Rendulić, Ibanjez, Pavićević, Vukašin Jovanović, Cvetković, Anđelković, Mijailović, Srnić, Stojanović, Grujić, Vered, Matos, Ahčin, Donald, Ristić, Gavrić, Katai, Plavšić, Živković, Nikola Jovanović, Adžić, Ilić, Jović, Orlandić, Sikimić, Joveljić.


S obzirom na to da se poslednjih dana u fudbalskoj javnosti digla prašina oko eventualne selidbe Vukašina Jovanovića u Bordo, defanzivac crveno - belih bio je očekivano, najzanimljivija "meta" pripadnicima sedme sile pred ukrcavanje u autobus:"Drago mi je što sam se konačno vratio obavezama u klubu, ponovo sam sa momcima koje nisam dugo video. Što se tiče ponude Bordoa, trenutno ne razmišljam o tome, posvećen sam obavezama u klubu, što se tiče transfera videćemo, za to su zaduženi Zvezda i moj agent. Što se mene tiče, razmišljam samo o terenu", "diplomatski je odgovorio Vule na pitanja o mogućnosti da pojača redove francuskog velikana i dodao da mu je drago što je uprava prepoznala njegove kvalitete i istakla vitalnost njegovog ostanka u klubu. Vule je takođe otkrio da je u kontaktu sa reprezentativnim kolegom Gajićem koji brani boje "Žirondinaca": "U kontaktu sam sa Milanom (Gajićem prim. aut.), rekao mi je sve najbolje o klubu i pozvao me da zajedno proslavimo Srpsku Novu godinu. Međutim, nije bilo izvodljivo da mu se pridružim", uz osmeh je konstatovao Jovanović koji se potom pridružio saigračima sa kojima je krenuo u slovenačku ekspediciju.


Takođe, poznati su rivali sa kojima će aktuelni lider Superlige odmeriti snage tokom priprema. Crveno - beli će prvi test imati 23. januara protiv slovenačkog trećeligaša Sežane, dok bi rival tri dana kasnije trebalo da bude ekipa Domžala.



Drugu fazu priprema Zvezda će odraditi na Kipru 31. januara a šampionat se nastavlja 20. februara.

Photo by: Milica Lazarov  

Коментари