BOŽOVIĆ I KATAI PRED GOSTOVANJE U IVANJICI

Written by: Nikola Krunić



Danas je u Medija centru održana konferencija za štampu povodom sutrašnjeg gostovanja crveno - belih u Ivanjici. Utakmicom protiv Javora Crvena zvezda završava jesenji deo šampionata. Konferenciji su prisustvovali šef stručnog štaba Miodrag Božović i zvezdina "desetka" Aleksandar Katai.


Kao po običaju, crnogorski stručnjak prvi je prokomentarisao sutrašnji duel:"Nadamo se da će se naša pobednička serija nastaviti. Naravno da nam neće biti lako, jer je Javor jedna kvalitetna ekipa. Imamo informacije da je teren u Ivanjici u lošem stanju, ali nije ni čudo s obzirom na vremenske uslove. Bez obzira na sve, imamo obavezu zbog navijača i zbog sebe dobijemo sutrašnji meč. Neće nam ovo biti najteže gostovanje, jer nam je najteže bilo u Nišu. Ipak, teren "Čaira" je bio u boljem stanju. Potpuno je očekivana najava iz tabora Ivanjičana da mogu i žele da nas pobede. I ja sam kao igrač imao poseban motiv kada igram protiv Zvezde, jer Zvezda je najveći izazov za svakog igrača. Javor igra kvalitetno, te je potpuno opravdana njihova želja za pobedom. U prvom susretu smo se dosta mučili protiv Javora, pa ćemo sutra morati da pokažemo prepoznatljivu glad za pobedama kako bismo nastavili pobednički niz", smatra "Grof" koji se potom osvrnuo na dalje planove kluba, nakon sutrašnje utakmice:"U četvrtak svi zajedno ručamo, posle toga se raspuštamo i 11. januara počinjemo s pripremama. Prva destinacija je Kopar, gde ćemo provesti dve nedelje a potom ćemo isti vremenski period provesti na Kipru. Što se tiče dovođenja igrača, ono zavisi od ostanka trenutnih. Jedini način za finansijski oporavak jeste prodaja igrača. Dosta njih ima ponude, ali posebno je interesantna za Grujića. Normalno je da kada vas traži veliki klub, prihvatite da odete, međutim ja se nadam da će to biti u avgustu kada se završe kvalifikacije za Evropu. Klub može da funkcioniše zahvaljujući prodaji igrača i učešću u evropskim takmičenjima. Tempom od 2 - 3 godine uzastopnog igranja u Evropi, mogli bismo čak i ceo dug da vratimo", zaključio je Božović, koji zbog kazne koja mu je izrečena neće sedeti na klupi Zvezde na sutrašnjoj utakmici.

Najproduktivniji igrač Crvene zvezde Katai, smatra da njegovu ekipu sutra čeka izuzetno težak posao u Ivanjici: "U suštini, šef je sve već rekao. Dakle, čeka nas izuzetno teška utakmica. Prethodni duel sa Javorom, koji smo dobili minimalnim rezultatom, govori da se radi o ozbiljnoj ekipi. Sigurno je da će tamo teren biti lošiji nego ovde, moramo da damo svoj maksimum i da nastavimo pobednički niz. Ako uđemo u utakmicu kako treba, siguran sam da neće biti problema. U početku sezone imali smo ta dva loša rezultata, ali sada smo podigli formu i imamo pravo da se nadamo trijumfu", ističe Katai, koji je potom prokomentarisao njegov "dvoboj" sa klupskim kolegom Vijeirom na listi strelaca: "Mislim da nema potrebe da se nas dvojica takmičimo oko toga ko će biti bolji strelac. Već sam govorio da bi mi bilo drago da ja budem najbolji strelac a sa druge strane, neka Ugo postigne i tri gola u Ivanjici, samo da mi pobedimo. Bilo bi mi drago kao da sam ih ja postigao", zaključio je Katai.

Duel poslednjeg kola jesenjeg dela Superlige, između Javora i Crvene zvezde igra se sutra u Ivanjici sa početkom u 15 časova.

Photo by: Zvanični portal FK Crvena zvezda

Коментари