Fudbaleri Srbije nakon utakmice sa Portugalijom

Written by: Zorica Ristić


Fudbalska reprezentacija Srbije izgubila je od reprezentacije Portugalije rezultatom 1:2, a mnogi fudbaleri su pokazali nezadovoljstvo odlukama sudije Davida Borbalana.


Nemanja Matić


"Dominirali smo u većem delu. Primili smo dva gola, od kojih je prvi bio naša greška, ali je drugi zaista bio evrogol i nismo mogli ništa tu da uradimo. Suđenje nikad ne komentarišem, ali mislim da sudija nije dozvolio da se igra muški fudbal. Dosta je prekidao utakmicu i dao nam je dva crvena kartona i mislim da nije uspeo da iskontroliše utakmicu onako kako je trebalo", nezadovoljan je Matić koji piznaje da njegov potez zbog kog je bio kažnjen crvenim kartonom i nije bio baš promišljen.

"Dobio sam jedan udarac u nogu, zbog čega sam se iznervirao i postupio sam glupo", rekao je Matić.

"U utakmici u Albaniji smo pokazali ko smo i šta smo i da smo danas imali više sreće i bolje suđenje, mislim da bismo došli do boljih rezultata", rekao je fudbaler Čelzija koji se zahvalio publici koja ih je podržala, a posebno roditeljima koji su doveli svoju decu po nepogodnom vremenu da podrže reprezentaciju Srbije.

Duško Tošić

Mislim da smo odigrali jako dobru utakmicu, ali se na kraju glda rezultat. Velika je šteta, jer mislim da smo bili bolji protivnik. Oni su iz tri šanse dali dva gola i mislim da je i sudija uticao na rezultat. Izgubili smo, kraj je kvalifikacija i nismo otišli na Evropsko prvenstvo, ali sad nam ne preostaje ništa dugo nego da napravimo veliku analizu i da se dobro priprmimo za sledeći septembar", rekao je Tošić koji je zadovoljan navijačima i smatra da im se moraju odužiti boljim rezultatima. 

Fudbaler turskog Bešiktaša je objasnio i situaciju iz Albanije kada je podigao tri prsta, što je izazvalo burnu reakciju javnosti.

"Nisam se nikome izvinio i ne stidim se što sam podigao tri prsta. Naprotiv, ponosan sam što sam Srbin, samo sam objasnio šta znači to i ako sam nekog uvredio, žao mi je", rekao je Duško Tošić.

Adem Ljajić

"Mislim da smo igrali dobro, ali nismo imali sreće. Stvorili smo dosta šansi, ali oni su nam iz dva šuta dali dva gola i mislim da nismo zaslužili da izgbimo, ali to je fudbal i idemo dalje", rekao je Ljajić koji je, takođe, prokomentarisao suđenje.

"O sudijama se ne sme pričati, to je već poznato jer su oni zaštićeni kao predsednici država, ali definitifno mislim da sudija nije bio na svom nivou. Mi napredujemo nakon svakog okupljanja i taj napredak se vidi u našoj igri zbog čega sam posebno srećan. Zahvalan sam svima koji su nas podržali na ovoj utakmici i nadam se da ćemo i u buduće računati na takvu podršku", rekao je mladi adut Intera koji se osvrnuo i na poređenje njega sa Zvezdinom legendom Piksijem.
"Ne bih puno pričao o tome, zna se kakav je igrač bio Piksi. Ne bih da se upoređujem sa njim, jer on je zaista bio jedan fudbalski genije i mislim da sam ja još daleko od tog nivoa", rekao je Adem Ljajić.




Photo by: FMK sport

Коментари