Zvezdini fudbaleri nakon pobede u derbiju

Written by: Zorica Ristić


Fudbaleri Crvene zvezde savladali su svog najvećeg rivala u večitom derbiju rezultatom 3:1 i tako dokazali da Zvezda konačno ima tim koji vredi!



Photo by: Zvanična stranica FK Crvena zvezda


Konačno su krenuli i bolji dani za klub iz Ljutice Bogdana koji je preživeo veoma burno leto s obzirom da su čelnici kluba podneli ostavku nakon nezadovoljstva navijača igrama novog tima. Međutim, Miodrag Božović je ipak usepo da oformi ekipu sa mnogo novih pojačanja i tako stvori najjači tim u zemlji po trenutnim rezultatima na tabeli. Crvena zvezda je čak osam bodova ispred svog najvećeg rivala Partizana, a nakon pobede u večitom derbiju, navijači su i više nego zadovoljni igrom svog kluba.




Veliko zadovoljstvo sa navijačima dele i fudbaleri kao i ceo stručni štab koji će, prema pisanjima pojednih medija, za ovu velelepnu pobedu biti nagrađeni premijom u iznosu od čak  100 000 evra.

Mnogi mladi fudbaleri pokazali su svoje umeće na najvažnijoj utakmici u srpskom fudbalu i tako zapali za oko brojnim skautima koji su pratili ovaj meč.

Srđan Plavšić


Mladi vezista koji je u letnjem prelaznom roku prešao iz subotičkog Spartaka u redove crveno - belih, prezadovoljan je svojim prvim derbijem, ali i svojom igrom na ovom meču.

"Presrećan sam. Sanjao sam da igram pred ovako punim stadionom. Zadovoljan sam s obziromna na to da sam bio malo povređen, ali sve sam istrpeo i zadovoljan sam svojom igrom. Spremali smo se u Termama Čatež za ovu utakmicu i znali smo šta nas čeka i šta od nje želimo. Mislim da smo i mi i ceo stručni štab uradili najbolje što smo mogli", rekao je mladi Plavšić koji, na iznenađenje, nije igrao uobičajenu krilnu poziciju.

Photo by: Zvanična stranica FK Crvena zvezda

"Mogu sve napred da igram i mislim da je šefu lakše da, ako zamisli, može da me stavi i na drugu poziciju", dodao je hitri vezista.

Slavoljub Srnić 


Doskora, jedan od najjačih aduta Čukaričkog, Slavoljub Srnić, pokazao je na 149. derbiju zašto je veliko pojačanje za crveno - bele.

" Mislim da smo stvarno ušli kako treba u utakmicu i to je model kako treba da ulazimo u sve ostale utakmice. Desio nam se taj kiks kod gola koji nije trebalo da primimo. Bili smo bukvalno celu utakmicu dominantniji od Partizana i zasluženo smo pobedili. Bitno je da je Zvezda pobedila, a što se mene tiče, biće golova i u narednim utakmicama", rekao je Srnić.

Vukašin Jovanović 




Mladi štoper, poznat po izražavanju emocijama kada je fudbal u pitanju, i ovu pobedu doživeo je veoma emotivno s obzirom na to da mu je ovo prva pobeda u seniorskom derbiju.

"Bilo je sjajno veče. Čestitam i Partizanu na sjajnoj igri. Stvarno su se momci borili odlično, ali i mi smo večeras bili lavovi i uz ove neverovtane navijače, slavili smo na kraju. Ovo je moja prva pobeda u seniorskom derbiju i stvarno sam prepreden velikim emocijama. Ovo je zaista fenomenalno. Mislim da nismo dali ni gol iz penala, a nismo imali ni igrača više, čini mi se, a opet smo pobedili. Ovu pobedu posvećujem Dekiju Stankoviću za njegov rođendan kao i sekretaru stručnog šaba Goranu Njegiću. Sigurno da mi je jako drago zbog onih koji su nam se smejali ovde na utakmici protiv Niša, jer je to bilo jako teško za nas. Pola Srbije nam se smejalo, ali mi smo se izdigli iz svega toga i slavili, tako da je osećaj fenomenalan", rekao je Vukašin Jovanović. 

Marko Grujić



Aktuelni svetski šampion (U20), Marko Grujić, takođe je prezadovoljan svojom prvo pobedom u večitom derbiju u seniorskom fudbalu, ali smatra da teži ispiti tek slede u narednim utakmicama.

"Imali smo bolju igru i u prvom i u drugom poluvremenu. Mislim da smo mi svoje šanse iskoristili. Imao je i Partizan svoje šanse, ali nisu imali koncentraciju da to završe golom. Mislim da smo ih pobedili u svakom segmentu igre, tako da bi trebalo da uživamo ova dva - tri naredna dana i da se, već od početka sledeće nedelje, pripremamo za duel u Jagodini", rekao je mladi Grujić koji je svojom igrom ponovo privukao skaute Čelzija. 

Luis Ibanjez i Hugo Oliviera



Iako je njegov nastup na derbiju skoro do samog dana utakmice bio neizvestan zbog povrede, Luis Ibanjez je ipak zaigrao i startnih jedanaest i vrhunski obavio svoj posao.


"Zadovoljan sam što smo dobili i na kraju ovako slavili, ali sam srećan i zbog svih ovih ljudu koji su došli na utakmicu da su mogli ići srećni kući", rekao je bivši igrač Dinama iz Zagreba.



Photo by: Zvanična stranica FK Crvena zvezda

Heroj utakmice i strelac dva izvanredna gola, Hugo Oliviera, takođe je prezadovoljan ovom pobedom kao i celom atmosferom na derbiju, a pobedu kao i svoje golove posvetio je svojoj preminuloj supruzi.

"Najvažnije je da smo pobedili. Postigao sam dva gola, pobedili smo i to je idealno, najbolje što može biti. Golove sam posvetio svojoj ženi koja, nažalost, više nije fizički sa mnom, ali će uvek biti sa mnom. Toj je bio jedan težak period u mom životu koji mi daje snagu da nastavim dalje svakog dana. Atmosfera je neverovatna i mnogo je lakše igrati na punom stadionu", rekao je Vieira koji se izvinio navijaču Partizan jer je slavio gol kod njih.



Photo by: Zvanična stranica FK Crvena zvezda

Aleksandar Katai



Strelac trećeg i pobedničkog gola, Aleksandar Katai, prezadovoljan je pobedom kao i svojim golom kojim je učvrstio poziciju najboljeg strelca ekipe.

"Prezadovoljan sam i atmosferom i pobedom što je sve krunisano i ovim golom. S jedne strane sam i očekivao gol, ali to je derbi gde stvarno ne može ništa da se očekuje. Sjajna su ekipa i to su pokazali. Mi smo vezali šest pobeda i pokazali smo da igramo dobar fudbal i mislim da treba samo da nastavimo ovako. Pobeda u derbiju je stvarno neprocenjiva", rekao je Katai. 

Mihailo Ristić

Photo by: Zvanična stranica FK Crvena zvezda

Iako se još nije u potpunosti oporavio od epizode "Svetsko prvenstvo", Mihailo Ristić daje sve od sebe kako bi se vratio u startnu postavu i ponovo počeo da pruža partije kojima je prethodne sezone oduševljavao ljubitelje fudbala. Prva pobeda u seniorskom derbiju i za ovog momka je definitivno nezaboravno iskustvo koje će mu dati snagu da istraje i vrati se u formu.

"Ovo je prvi seniorski derbi koji sam dobio sa prvim timom Zvezde tako da sam prezadovoljan. Ovo je nešto nezaboravno! O ovome sam maštao! Atmosfera je nikad bolja, tako da sam stvarno bez reči. Mnogo je teška utakmica, ali mislim da smo u ovom trenutku kvalitetniji. Ipak, treba uzeti u obzir da smo svežija ekipa od njih jer oni imaju više utakmica od nas, ali to ne bi trebalo da bude opravdanje. Mislim da smo u ovom trenutku bolji od njih i to smo i pokazali", rekao je Mihailo Ristić. 



Fudbaleri i stručni štab proslavili su ovu pobedu uz šampanjac u svalčionici, a zatim su fudbaleri nastavili proslavu na beogradskom splavu River. Već u petak, izabranike Miodraga Božovića čeka gostovanje u Jagodini gde će pokušati da uzmu nova tri boda i ustale se na prvom mestu na tabeli. 

Photo by: Nikola Novaković


Коментари