Srđan Plavšić nakon prve utakmice u dresu Crvene zvezde

Written by: Zorica Ristić


Mladi vezista crveno - belih, Srđan Plavšić, na utakmici protiv Čukaričkog pokazao je da je dostojno pojačanje Crvene zvezde stvorivši nekoliko odličnih šansi, ali i istaknuvši se po sjajnim akcijama. Mogao je Plavšić da obeleži svoju debitantsku utakmicu i odličnim golom, ali ga je stativa sprečila da se na najbolji mogući način predstavi Delijama po prvi put.



"Iskreno, presrećan sam što sam debitovao protiv Čukaričkog. Mislim da sam pružio dobru partiju. Dao sam sve od sebe i navijači su to videli. Mnogo mi ovo sve znači i nadam se da ću u budućnosti biti sve bolji i bolji", rekao je vidno raspoložen mladi Plavšić posle odlične partije protiv Čukaričkog.




Skoro svaki Plavšićev dodir sa loptom propraćen je aplauzima i povicima podrške sa tribina najvećeg srpskog stadiona.

"Navikao sam na to, jer sam ja malo mali i to publika voli", našalio se Plavšić, a zatim dodao: "Mnogo mi je drago, naravno. Fenomenalan je osećaj izaći pred hiljade navijača čije pesme ti daju snagu da istraješ."






Crvenu zvezdu u narednom kolu očekuje gostovanje Radniku iz Surdulice, a mladi vezista se nada još jednoj pobedi.



"Idemo na pobedu. Nema šta da se kaže. Crvena zvezda mora da pobeđuje i to je to.Oni su opasni iz prekida i treba da obratimo pažnju na to, ali i mi smo svesni naših kvaliteta", rekao je Plavšić koji se nada da će startovati u sledećoj utakmici, ali smatra da je to ipak odluka šefa Božovića.


Na Marakani je danas predstavljen i Mičel Donald, joše jedno pojačanje crveno - belih, što uliva nadu navijačima da će Zvezda konačno početi da pokazuje mnogo bolju igru, posebno na sredini terena. 




Photo by: Zvanična stranica FK Crvena zvezda

Коментари