Predstavljen Srđan Plavšić - novo pojačanje Crvene zvezde

Written by: Zorica Ristić


U utorak, 11. avgusta, na Marakani u Lav media centru, predstavljen je mladi reprezentativac Srbije (U20) Srđan Plavšić, novo pojačanje Crvene zvezde. 





Sportski direktor Crvene zvezde, Blaža Raosavljević, predstavio je bivšeg vezistu Spartaka iz Subotice.




"Danas predstavljamo Srđana Plavšića, novog igrača FK Crvena zvezda. Plavšić je rođen 1995. godine. Proveo je dve sezone u Čelarevu, odakle je otišao u Spartak iz Subotice. Radi se o jako hitrom i brzom veznom igraču, a to je profil koji nama nedostaje. On je reprezentativac, odnosno član reprezentacije koja je postala svetski prvak, ali zbog povrede nije učestvovao na prvenstvu", rekao je Blaža Raosavljević.



Mladi vezista se raduje nastupanju za Crvenu zvezdu i sa nestrpljenjem iščekuje svoju debitantsku utakmicu.


"Velika mi je čast što sam danas ovde. Crvena zvezda je za mene najveći klub i bila mi je velika želja da dođem. Drago mi je što su pregovori napokon završeni i što potpisujem ugovor. Daću sve od sebe da ispunim očekivanja. Nadam se da ću, ako sve bude u redu sa papirima, debitovati jako brzo i jedva čekam da istrčim na teren", rekao je mladi Plavšić koji veruje da će mu poznanstvo sa mladim igračima Crvene zvezde u mnogome pomoći pri uklapanju u tim.

"Igram sve pozicije u veznom redu. Najviše volim da igram polušpica ili krilo, uglavnom, ofanzivnije. Svakako da će mi puno pomoći i to što poznajem igrače iz mlade reprezentacije. Dobar sam i sa Rajkom, Grujom, Vukašinom, Lukom, da nekog ne izostavim. Čast mi je što sam došao ovde i oni će mi puno pomoći da se prilagodim", veruje Srđan Plavšić koji će uskoro zaigrati za Zvezdu u dresu sa brojem 17.




Nakon Plavšića, očekuje se i potpisivanje ugovora između Donalda i Crvene zvezde, a sada već bivši vezista Crvene zvezde, Vukan Savićević, na pragu je da postane igrač Slovana.


"Što se tiče Donalda, sada je u pitanju samo papirologija, nema više nikakvih prepreka. Ubrzo će i on potpisati, ali u pitanju je pozajmica za ovu sezonu. Ako do Nove godine odigra 60% utakmica i sve bude u redu, aktiviraćemo ugovor na dve godine. Vukan Savićević je otišao u Bratislavu na preglede i ako sve bude kako treba, preći će u Slovan", rekao je Raosavljević.


Photo by: Zvanična stranica FK  Crvena zvezda


Коментари