Predrag Rajković i Aleksandar Katai nakon pobede nad Javorom

Written by: Zorica Ristić

Pobedivši Javor Matis sa minimalnih 1:0, Crvena zvezda se vratila na vrh tabele, a njeni fudbaleri su rešeni da tu i ostane i sa velikim elanom gledaju na sledeće duele.


"Ova utakmica je zaista bila jako bitna, samim tim što smo nakon ove pobede, zauzeli prvu poziciju. Dobro smo igrali, dobro smo držali loptu i mislim da smo zasluženo dobili utakmicu", zadovoljan je Rajković

Poslednjih dana, širila se informacija da najbolji golman sveta napušta Marakanu i odlazi u turski Galatasaraj, ali mladi Rajković je jasno demantovao tu izjavu, naglasivši da će sa Marakane otići tek nakon osvojene titule.

"Dosta se pisalo oko mog odlaska i o tome da je meč protiv Javora moja poseldnja utakmica na golu Zvezde, ali moja poslednja utakmica za Zvezdu će biti sledeće godine kada budem podigao trofej", jasan je Rajković.


Na utakmici protiv Javora, mladi Rajković je doživeo nezaboravno iskustvo - 25. 000 gledalaca skandiralo je njegovo ime što prestavlja retku čast, a mladi golman je rekao da je osećaj neverovatan.

"Zaista je retka čast. Čuo sam kad smo krenuli na teren. Zaista je lep i poseban trenutak. Hteo bih da se zahvalim svim navijačima koji su mi skandirali, a ja ću se potruditi da ih ispoštujem i odradim kako treba svoj posao kao što sam radio i do sada", zahvalan je mladi golman Crvene zvezde.


Nakon pobede nad Javorom i osvajanja prvog mesta na tabeli, fudbalere Crvene zvezde očekuje jako težak meč u Lučanima.

"Očekuje nas jedna zaista teška utakmica. Oni su sad pobedili OFK Beograd. Mislim da je to jedna dobra ekipa i prvi put ćemo igrati na njihovom terenu pod reflektorima. Moramo da pobedimo da bismo zadržali prvo mesto", rekao je Predrag Rajković.

Nakon Lučana sledi i večiti derbi gde će se Zvezda suočiti sa Partizanom čija je snaga trenutno usmerena na Ligu šampiona.

"Prvo imamo pauzu za reprezentaciju, pa onda nam sledi derbi. Prvo razmišljam o Lučanima, a tek kad se svi vratimo sa reprezentativnih okupljanja, onda ću razmišljati o derbiju", rekao je Rajković.


Aleksandar Katai je postigao jedini gol na utakmici protiv Javora i tako odveo svoj klub na prvo mesto na tabeli, ujedno postavši i najbolji strelac ove sezone sa četiri gola.

"Ovo je vrlo bitna pobeda za nas. Sad smo prvi na tabeli. Drago mi je što sam ja postigao taj pobedonosni pogodak, ali najbitnije je da je Crvena zvezda pobedila. Sada samo treba da nastavimo ovako", rekao je Katai, a zatim dodao i da mu je drago što je najbolji strelac, ali da je ponovio da je najbitnije da Zvezda pobeđuje. 



Photo: Zvanična stranica FK Crvena zvezda
http://www.crvenazvezdafk.com/ 


Коментари