Održana komemoracija za Gorana Gogića

Written by: Zorica Ristić

Komemorativni skup povodom smrti bivšeg fudbalera Crvene zvezde, održan je danas na Marakani u postorijama Lav media centra.



Ovom skupu prisustvovao je veliki broj bivših Zvezdinih igrača i trenera, novinara, kao i sadašnji prvi tim Crvene zvezde, uprava kluba i članovi porodice.

Nakon minuta ćutanja za bivšeg fudbalera Gogića, prisutnima se obratio i predsednik kluba Svetozar Mijailović.

"Niko od Zvezdaša nije mogao ni da zamisli da ćemo se od tebe opraštati na ovakav način. Verovali smo da ćemo se još dugo družiti i deliti radosti. Bio si veliki Zvezdaš, voleo si Zvezdu, ali i svi u Zvezdi su voleli tebe. Bio si omiljen, blage naravi i neumornog duha. Prerano si nas napustio i ostala je velika, velika tuga za tobom. Neka ti je večna slava i hvala," oprostio se Svetozar Mijailović od fudbalera Gogića.





Nakon Mijailovića, i mladi golman i kapiten Rajković oprostio se od svog saigrača Gorana Gogića govorom koji je bio veoma potresan za sve prisutne.

"Trebalo bi sada da se od tebe oprostim, a meni se ne oprašta. Trebalo bi da nešto kažem, a meni se samo ćuti. Trebalo bi da pogledam tvoju sliku, a ja bih da te zagrlim. Rekoše mi "ti si kapiten, ti si sa njim igrao, ti ćeš se u ime saigrača i svlačionice obratiti", a ja, ja bih sa tobom na teren da osvojimo još jednu titulu za našu Zvezdu", rekao je mladi kapiten sa suzama u očima.


"Neću ni da pričam o tome koliko si voleo ove naše boje, ovu našu Marakanu, koliko si srećan i ushićen bio kad smo zajedno kretali iz Jagodine - ti da se vratiš, a ja da se uverim zašto mi toliko pričaš o Crvenoj zvezdi. Gde su razlozi tvoje ljubavi prema njoj, sad mi je sve jasno", nastavio je Rajković.




"Hvala ti što si mi obogoatio život i karijeru, što si mi pokazao kako izgleda dobar i častan čovek. Vaspitavaću decu da liče makar malo na Gorana Gogića i nikada te, nikada, neću zaboraviti. Živećeš dok živim ja, dok živi tvoja porodica i svi tvoji prijatelji, a ima ih, minimum četiri miliona. Neka ti je večna slava", završio je Predrag Rajković svoj oproštajni govor posvećen preminulom saigraču Goranu Gogiću.




Goran Gogić je 2014. godine bio član šampionskog tima crveno - belih, a zatim je prešao u Kinu i zaigrao za kineski klub Ćingdao, gde je iznenada i preminuo 3. jula, nakon što je kolabirao na treningu.


Sahrana Gorana Gogića održaće se u Kuli, a tačan datum biće naknadno objavljen.

Izvor fotografija: Zvanična stranica Crvene zvezde

Коментари