Idan Vered nakon prve utakmice u dresu Crvene zvezde

Written by: Zorica Ristić on July 7


Novo pojačanje Crvene zvezde, Idan Vered, odlično se pokazao na utakmici protiv Kairata, te je tako postao meta pomenutog kluba koji je na Marakanu u kratkom vremenskom roku poslao podnudu od milion eura.





Iako je bio jedan od najboljih pojedinaca, Vered ističe da utakmica uopšte nije bila laka i da se još nije dobro uigrao sa ekipom.


"Bila je to teška utakmica za mene. Trenirao sam samo pet dana, što se i videlo na terenu, ali sam ipak dao sve od sebe. Nadam se da ćemo u revanšu biti mnogo bolji", rekao je Idan Vered.





Budući da je Kairat protiv Crvene zvezde poveo veoma sumnjivim golom, za koji mnogi smatraju da je bio gol iz ofsajda, ovu situaciju je prokomentariso i sam Vered.

"Da, to je bio ofsajd. Takođe, mislim da je bila sumniva situacija i kada je našoj ekipi dodeljen crveni karton što je dotatno otežalo situaciju na terenu", smatra Vered.





Na pitanje šta očekuje od gostovanja u Kazahstanu i revanšu sa Kairatom, Vered je rekao " Mi smo Crvena zvezda, moramo da dobijemo taj meč, kao i svaki drugi. Daćemo sve od sebe."



Photo by: Nikola Novaković

Коментари