Sava Ranđelović: Voleo bih da dostignem slavu Vladimira Vujasinovića i Dejana Savića!




Written by: Zorica Ristić on 24 April





„Voleo bih da odem u Pro Reko, jer je to najjači i najtrofejniji klub pored Partizana. Ono što je Real Madrid u fudbalu, to je Pro Reko u vaterpolu -  kaže mladi vaterpolista za FMK radio. Uzori Vladimir Vujasinović i Dejan Savić. Ciljevi plasman na finale Svetske lige u Bergamu, odlazak na Olimpijske igre i uspeh na Svetskom prvenstvu u Kazaniju.



Mladi reprezentativac Srbije u vaterpolu Sava Ranđelović i vaterpolista Crvene Zvezde nastavlja da ređa uspehe i sa klubom, ali i sa reprezentacijom. Poslednje veliko priznanje koje će se naći u biografiji ovog mladog vaterpoliste jeste proglašenje za sportistu godine na svečanosti organizovanoj povodom 70. rođendana njegovog voljenog kluba.

Zvezda je proslavila svoj sedamdesti rođendan i ti si proglašen za sportistu godine, što je velika čast. Kakvi su tvoji utisci?

Utisci su izvanredni. Pre svega, velika čast i zadovoljstvo je bilo stajati pred svim tim ljudima tamo i ući u istoriju kao jedan od najboljih sportista Crvene Zvezde pored mnogobrojnih legendi koje su pre mene osvajale to priznanje. Od malih nogu sam navijač Zvezde i oduvek mi je bila želja da zaigram za klub koji volim, što mi se i ostvarilo 2011. godine. Nisam ni slutio da ću osvojiti sve što sam osvojio sa Zvezdom, a kamoli da postanem kapiten ili najbolji sportista Crvene Zvezde.

U prethodnoj godini, osvojio si duplu krunu sa Zvezdom i tri zlatne medalje sa reprezentacijom, koji su ti ciljevi za ovu godinu?



Ciljevi za ovu godinu su mi da sa klubom uđemo u finale našeg prvenstva i da probamo da odbranimo titulu, a što se tiče reprezentacije, cilj mi je da se plasiramo na finale Svetske lige u Bergamu i da probamo da odbranimo tu titulu jer prvo mesto vodi na Olimpijske igre. Kasnije imamo Svetsko prvenstvo u Kazaniju gde moramo da damo sve od sebe i da popravimo rezultat od pre dve godine kada smo bili sedmi.






Kao što si rekao, u reprezentaciji, očekuje vas Svetska liga i Svetsko prvenstvo u Kazaniju od kog zavisi plasman na Olimpijske igre u Rio de Žaneiru. Koji vam je glavni cilj i da li veruješ da ćete uspeti da se plasirate na Olimpijske igre?

Da, glavni cilj nam je Svetska liga jer prvo mesto vodi direktno na Olimpijske igre, što nam je i prioritet i vredno radimo i treniramo da bismo što bolje odigrali to takmičenje. Biće nam jako teško pošto se igra u Italiji. Italija je domaćin i jedna izvrsna reprezentacija, a tu će biti i Mađari i Hrvati, tako da mislim da će biti jako teško da odbranimo tu titulu, ali opet idemo na pobedu i na osvajanje.

Sa kojim se igračima iz tima najviše privatno družiš, a koga bi iz reprezentacije izdvojio po posebnim kvalitetima i zalaganjima?

Iz Crvene Zvezde sa svima imam izuzetno kvalitetan odnos i atmosfera u ekipi je izvanredna, a posebno se družim sa braćom Rašović i Nikolom Eškertom jer njih znam od malena, tačnije još iz kadetske reprezentacije od 2007. godine se znamo tako da se sa njima najviše privatno družim. Iz reprezentacije bih izdvojio Andriju Prlainovića, Nikolu Rađana koji su bili u Zvezdi i mnogo su mi pomogli u mom napredovanju, ali u je i Filip Filipović kog sam upoznao tek na leto i mislim da je stvarno izvanredan igrač i sportista.


Budući da ovaj sport zahteva velika odricanja i konstantan rad, koliko vremena imaš za druženje i izlaske?

Da, ovaj sport zahteva zaista velika odricanja čemu svedoči i činjenica da nijednom nisam išao na ekskurziju ni u osnovnoj ni u srednjoj školi za razliku od svojih vršnjaka, ali sam zbog toga postao to što jesam i zahvalan sam ovom sportu što mi je doneo ovoliko uspeha. Kad god imam vremena, iskoristim ga da se privatno družim sa prijateljima, a ponekad se nađe malo vremena i za izlaske.


Kao kapiten Crvene Zvezde, često si na meti svetskih skauta koji su oduševljeni tvojim talentom i zalaganjem u bazenu, da li to znači da se bliži tvoj odlazak iz Zvezde?

Iskreno, ne razmišljam još uvek o tome. Sezona je u toku i ja sam skoncentrisan samo na Zvezdu i na domaće prvenstvo, tako da još uvek ne razmišljam o odlasku.

Kad jednom odeš iz Zvezde, za koji bi inostrani klub voleo da zaigraš?

Voleo bih da odem u Pro Reko, jer je to najjači i najtrofejniji klub pored Partizana. Ono što je Real Madrid u fudbalu, to je Pro Reko u vaterpolu, tako da mi je velika želja da zaigram upravo za taj klub.

Ko ti je najveći uzor u vaterpolu i čiju bi slavu voleo jednom da dostigneš?

Kao dečaku, najveći uzori su mi bili Vladimir Vujasinović i Dejan Savić i imao sam sreću a upoznam obojicu i da mi budu treneri, i u reprezentaciji i u klubu. Njih dvojicu bih izdvojio i voleo bih da dostignem njihovu slavu, da postignem rezultate kakve su njih dvojica postizali.

Koji je tvoj moto u profesionalnom životu i šta ti daje snagu da opstaneš i kada ne ide sve najboljim tokom?



Moj moto je u životu da sve što je suđeno, desiće se i ko zna zašto je to dobro. Time se vodim celog života, tako razmišljam i smatram da mi to dosta pomaže i danas.

Коментари