INTERVJU SA ĐORĐEM DESPOTOVIĆEM



Written by Zorica Ristić on .

Intervju - Djordje D. 2
Đorđe Despotović: Da nisam fudbaler, ne znam šta bih bio
Došao sam u klub koji volim i za koji sam sanjao da ću igrati. Ne želim sada da odem kao poražen. Ostao sam da pokažem da vredim – kaže mladi napadač Crvene Zvezede za FMK radio i portal FMK Media centar.
Perspektivni fudbaler Crvene Zvezde, Đorđe Despotović, čvrsto veruje da će svojim radom i trudom ponovo zaslužiti mesto u prvom timu kluba u kom je ponikao.
Budući da se bliži početak prolećne sezone, a Zvezda zaostaje 6 bodova za jesenjim šampionom „Partizanom", koliko verujete u „Zvezdino proleće" i da li mislite da će Zvezda ipak uspeti da osvoji titulu i postane šampion Srbije?
Naravno da verujem. Oduvek se verovalo u „Zvezdino proleće". Partizan nam beži šest bodova, što i nije nedostižna prednost, jer se kroz istoriju pokazivalo da je Partizan nekada bežao čak devet i deset bodova na polusezoni. Sve se to može stići, a pogotovo zato što se derbi igra kod nas na Marakani. Borićemo se za svaku pobedu iz utakmice u utakmicu, pa ćemo videti šta će nam to doneti.
S obzirom na činjenicu da Zvezda ima veoma kvalitetnu saradnju sa slovenačkom kompanijom „Terme Čatež", koja je i ove godine ugostila zvezdine fudbalere na pripremama za prolećnu sezonu, kakvi su vaši utisci o uslovima na pripremama u Sloveniji i da li ste zadovoljni samim treninzima?
Uslovi u Sloveniji su sjajni. Bili smo i na leto tamo na pripremama, pa smo išli i sada na zimu. „Terme Čatež" zaista pruža fenomenalne uslove. Od hotela do terena, sve je na zavidnom nivou, tako da su se pokazali veoma dobro prema velikom klubu kao što je Crvena Zvezda.
Intervju - Djordje D.1
Kako biste prokomentarisali odluku trenera Lalatovića da Vas izostavi kada su u pitanju pripreme u Turskoj što se odnosi na Vaš smanjen angažman u prvom timu?
To je trenerova odluka i ja tu ne mogu ništa. Ne bih dalje da komentarišem. To je sastavni deo fudbala. Ja sam tu ostao, boriću se i nadam se da ću se nametnuti u narednom periodu.
Budući da ste odbili da idete na pozajmice, trenutno trenirate sami na Marakani pod nadzorom Ivice Momčilovića, da li verujete da ćete uspeti da promenite odluku trenera Lalatovića, te da ćete se izboriti za mesto u prvom timu i koliko Vam znače podrška i saveti Ivice Momčilovića?
Da, ostao sam ovde na Marakani. Imao sam dve konkretne ponude koje sam odbio i odlučio sam da ostanem ovde. Treniram sa Ivicom Momčilovićem sa kojim se fenomenalno slažem. On je fenomenalan trener i nadam se da ću se kroz njegov rad u budućem periodu vratiti u prvi tim.
Šta bi za Vas značilo ponovno priključenje prvom timu i kolika je motivacija da ponovo zaigrate na Marakani i dajete golove za Zvezdu?
Budući da sam ostao ovde, čvrsto verujem da ću se vratiti u prvi tim. Da nisam u to verovao, otišao bih već u januaru. Radim vredno i nadam se da ću se ponovo vratiti u ekipu, što bi za mene bio novi početak i pokušao bih da se pokažem u što boljem svetlu.
Tokom zime, pisalo se da su slovački klubovi Debrecin i Slovan bili zainteresovani za Vas, a Vi ste ipak odlučili da ostanete na Marakani, da li biste nakon ovakve odluke trenera Lalatovića ipak prihvatili eventualnu ponudu nekog inostranog kluba kako biste obezbedili svoju egzistenciju?
Da, ja sam imao te ponude, ali oni su me i ranije obavestili da neću biti u ekipi. Odbio sam te ponude, iako sam već znao za tu odluku, a što se egzistencije tiče, to mi nije u prvom planu. Došao sam u klub koji volim i za koji sam sanjao da ću igrati. Ne želim sada da odem kao poražen. Ostaću tu da pokušam da izvučem svoj maksimum i pokažem svoje pozitivne strane. Zato sam i ostao tu da pokažem da vredim.
Ko Vam je uzor među našim, a ko među stranim fudbalerima?
U domaćem prvenstvu, izdvojio bih Nenada Milijaša za koga smatram da je jedan od najboljih igrača sa kojim sam igrao, a u inostranstvu bi to, verovatno, bio Ronaldo, kao i većini.
Intervju - Djordje D. 3
Koje biste mlade fudbalere koji su ove sezone iz Zvezdine škole prešli u prvi tim, izdvojili po posebnim kvalitetima i sa kojim se od njih najviše privatno družite?
Ne bih izdvajao nijednog od njih. Svaki od njih ima svoje kvalitete, a i ne igraju na istim pozicijama. Bez sumnje, Zvezdina deca su izuzetno kvalitetna. Privatno se najviše družim sa Vukašinom Jovanovićem, mladim štoperom Crvene Zvezde.
Koliko u životu profesionalnog fudbalera ima vremena za izlaske?
Na pauzama ima vremena za izlaske, ali sada kada počne prvenstvo, to je jako retko. U slučaju neke važne pobede, ekipa ide malo da proslavi, ali inače se ne izlazi.
Koje su za vas najbolje, a koje najlošije strane profesionalnog bavljenja fudbalom i u kom biste pravcu razmišljali što se tiče karijere da se niste odlučili za fudbal?
Dobre strane se ogledaju u tome što ste uvek povlašćeni u društvu i svi vas prepoznaju, a što se tiče loših strana, ima zaista mnogo odricanja, ne znamo ni za pauzu ni za odmor. Nikad nisam razmišljao u pravcu da nije bilo fudbala. Da nije bilo fudbala, ne znam šta bih bio. Oduvek sam zamišljao da ću biti profesionalni fudbaler.

Коментари